Etiketter

onsdag 29 augusti 2012

Utvärdering-gunnesborundan och konditionsmål

Utvärdering-gunnseborundan

Jag sprang rundan på 19.13 sek. Jag tyckte att jag sprang gnaska hyfsat även om jag sprang lite fortare i början av rundan. Jag hade nog sprungit lite fortare om jag inte hade haft ont i mitt knä för att efter ett tag började jag känna av det. Jag sprang hela tiden även om jag gjorde det lite långsammare ibland. Men jag blev inte så trött av att jagga rundan.



Som ett mål skall jag i alla fall ta ner min tid en eller två minuter och kanske springa ungifär lika snabbt på hela tiden. Jag ska utnyttja tiden i skolan ibland men jag skall även jogga och spela handboll som vanligt på min fritid.

1 kommentar:

  1. Inte lätt att springa riktigt snabbt när man har ont någonstans. Bra att du tänkt ut en metod för att uppnå ditt mål.
    Glöm inte att skriva träningsdagbok! /ylva

    SvaraRadera